HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Együnk egy kínait!

2008.11.25. 08:35 BeckZsu

Mindig nagyon jót szórakozom, amikor filmekben azon tanakodnak, hogy milyen ételt rendeljenek, és elhangzik ez a mondat. Talán túl élénk a fantáziám, azért érzem ezt viccesnek.

Persze amit én csináltam, az egyáltalán nem igazi kínai kaja, talán csak távoli ismerőse.

Mostanában már többféle kínai, illetve ázsiai elnevezésű fagyasztott zöldségkeveréket lehet kapni, már néhányat kipróbáltam, és mindegyik tetszett, nehezebb lenne házilag összeállítani a zöldségek sokféleségét. Most is egy ilyet vettem, amit egyszerűen egy icipici olajon átsütöttem-pároltam – csak annyi vízzel, amit a fagyott zöldség engedett – a végén kissé pirítva, így roppanósan puha lett.

Csirkemellet apró darabokra vágtam. Két kanál szójaszószt összekevertem szezámolajjal, gyömbérrel, csípős paprikával (csili helyett csak hazai), pici borssal és fahéjjal; ebbe beleforgattam a csirkedarabokat, néhány órát a hűtőben állni hagytam.

Utána felforrósított serpenyőbe tettem, kavargatva néhány perc alatt pirítottam meg. Amikor a fakanállal könnyen el lehet vágni, már jó is.

Ez is egy nagyon kellemes alternatívája a hús-zöldség összeállításnak.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr6787191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása