HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldséges marhaszelet

2008.07.01. 07:30 BeckZsu

Marhalapockából vettem pár szeletet, hogy valami szaftos húsétel legyen belőle. Eredetileg csak sárga- és fehérrépát gondoltam hozzá, de olyan helyen vásároltam, ahol csak csomagolt vegyes húsleveszöldség volt. Így aztán megpucoltam, felvágtam a benne lévő karalábét, zellert is. Egyáltalán nem tett rosszat neki.

A hús széléről levágtam a hártyát, aztán egyenként mindkét oldalán minden szeletet forró (liba)zsírban egy picit megkapattam. Aztán egy lábosba egymás mellé raktam őket, kicsit megsóztam, lefedtem. Amikor levet engedett, beletettem két fej felvágott hagymát, három gerezd fokhagymát, kicsivel később a zöldségeket. Az elfőtt levet később egy kis tejjel is pótoltam, hogy még sűrűbb szaftja legyen. Egy kevés zöldfűszert is kapott a vége felé; borsikát (csombor), kakukkfüvet és zsályát.

Most nem gondolkoztam sokáig, hogy milyen fazonú tészta legyen mellé, bontva volt egy zacskó rövid, széles csavart metélt (nem tudom, van-e valami „rendes” neve ennek a fajtának, de jó), hát azt főztem meg. 

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség marhahús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr89546371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása