HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldbabos csirkemell

2007.09.26. 08:12 BeckZsu

Már megint következik a „variációk egy témára”. A zöldséges hús témában – már mondtam – a lehetőség szinte végtelen. Lehet változtatni a zöldséget, a fűszereket, a hús fajtáját is, lehet tejföllel, tejszínnel vagy anélkül stb.

Először a dinsztelt hús, hagymán, fokhagymán kezdve, beletettem a csirkemell-kockákat, mikor átfehéredett, hozzátettem a felvágott zöldbabot. Sóztam, fedő alatt először saját levében, később kevés vízzel pótolgatva addig pároltam, míg a bab is, a hús is megpuhult. Petrezselyemmel, kaporral és egy egészen kicsi (kb. két felaprított levélke, hogy ne domináljon az íze, csak valahol a mélyben) tárkonnyal megszórtam. Tejfölt tettem hozzá, átkevertem, átforraltam, kész is.

Nagyobb étvágyúaknak természetesen lehet hozzá rizst vagy főtt tésztát is adni, bármelyik illik hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség egytálétel csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr35177260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása