HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Gombás, húsos palacsinta

2007.08.22. 10:03 BeckZsu

Volt a mélyhűtőben hat darab (természetesen üres) palacsinta. Életemben először próbáltam ki, amit már sokan mondtak, hogy semmi baja nem lesz a fagyasztástól. Szobahőmérsékleten hagytam felengedni. Bevált.

Csirkecombot apró darabokra vágtam, persze bőre nélkül, nagyon kevés olajon megpirítottam, hozzátettem a felaprított gombát, megsóztam, a gomba – és a saját – levében párolódott tovább a hús is. Nem tettem hozzá fűszereket, hogy a gomba íze minél jobban érvényesüljön. Amikor minden puha volt, megszórtam egy kiskanál keményítővel, éppen csak hogy egy kicsit összefogja.

Ezzel megtöltöttem a palacsintákat, két oldalát behajtva, föltekerve. Tűzálló edénybe fektettem. A tetejüket megkentem tejföllel, bőven megszórtam reszelt sajttal.

Sütőben addig hagytam közepes hőfokon, amíg a sajt megpirult.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség egytálétel csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr96145825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása