HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Cukkinis lepény csirkemell-szelettel

2007.06.26. 18:43 BeckZsu

Szerintem a cukkini jó és sok mindenre használható. Én még nem unom.

A csirkemellet kicsontoztam, így egy mell két darab, aztán levettem róla azt a kis középső részt, amit nem tudom, hogy hívnak hivatalosan, szerintem a csirke szűz része, azt eltettem más alkalomra. A maradék darabot vastagságában kettévágtam, így egy mellből 4 szelet lett. Összekevertem egy teáskanál kész grillfűszert, még egy kis fokhagymát és majoránnát, egy evőkanál szójaszószt és egy teáskanál olajat. Ebbe beleforgattam a húsokat, félretettem a hűtőbe.

Két karcsú cukkinit kockára vágtam, egy fej új főzőhagymát is. Kevés olajon megpároltam először a hagymát, hozzátettem a cukkinit, kb. 5 percig kevergettem együtt, majd hűlni hagytam.

Sűrű palacsintatésztát kevertem egy tojásból, 5 evőkanál lisztből, egy mokkáskanál sütőporból (ez azért kell, hogy könnyebb legyen, és ne szívja magába majd az olajat, amiben sütöm) és kb. másfél dl tejből kézi habverővel. Ebbe belekevertem a langyos hagymás cukkinit.

Serpenyőben fél cm magasan olajat melegítettem, és evőkanalanként beleszaggattam a tésztás masszából, mindkét oldalukon aranyosra sütöttem a lepénykéket.

Másik serpenyőt kicsit megmelegítettem, beletettem a hússzeleteket (olaj már nem kell, benne van a pácban), egyik oldalon kb. 5 perc, másik oldalon kb. 3 percig sütöttem, amikor már látszik, hogy pirulni kezd, kész is.

1 komment

Címkék: csirke zöldség csirkemell cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr39106483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xigi 2007.06.27. 19:38:03

Most vettem meg a cukkínit (:
süti beállítások módosítása