HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tócsni hallal

2009.01.27. 15:57 BeckZsu

Valami halas vagdalt járt az eszemben, először fasírtféle módra gondoltam, tehát zsemlével összefogva. De akkor valami köret is kellett volna, és nem tudtam, mi legyen az. Így végül összeépítettem a krumplival, tehát egy újabb tócsni változat készült.

A 25 dkg fagyasztott hekkfilét előző este kivettem, fokhagymás tejbe áztattam, abban engedett ki. Akkor leitattam róla a tejet, kisebb kockákra vágtam. Kb. 40 dkg krumplit meghámoztam, a reszelő nagyobbik lyukán megreszeltem. Belekevertem a halat, megsóztam, borsot tekertem hozzá, tettem bele egy közepes fej felkockázott hagymát, két egész tojást, pár kanál lisztet – nem túl sokat. Jól összekevertem, aztán a szokott módon, kanállal, nem túl sok olajban, serpenyőben megsütöttem.

Ez a mennyiség nekünk éppen két napra elég volt (másnap a sütőben melegítettem meg). Egyik nap egyszerűen ecetes almapaprikával ettük, másik napra mártás volt hozzá; tejfölbe mustárt, kis cukrot, szardellapasztát, metélőfokhagymát és metélőhagymát kevertem.

3 komment

Címkék: krumpli hal

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr55906367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.27. 21:57:14

sütt krumpli nagyon gáz...? ehhez a nyamyy-nyamyy gyönyörűségesen-fenséges étekhez...?

úgy értem a gyufaszál vékonyságú sütt krumpli...

én csak így... fogyasztom...

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.01.28. 10:06:15

@ufó: A sült krumpli egyáltalán nem gáz, hanem finom :) amúgy meg, kinek milyen az étvágya....

juliska48 2009.01.28. 17:24:28

elnézést, hogy nem a fenti receptre reagálok, de kaptam egy nagyon finom receptet, és hátha másokat is érdekel.
Gesztenyés - meggyes muffin : hozzávalók. 25 dkg gesztenyemassza, 1 tojás, 10 dkg cukor,0,8 dl olaj, 2 dl tej, 25 dkg liszt, 1 cs. sütőpor, 1 mokkás kanál szódabikarbona, 20 dkg meggy (befőtt)
a tojást a cukorral jól kikeverni, majd belekavarni az áttört gesztenyemasszát, olajat, és a tejet. Külön összekeverni a lisztet, sütőport, szódabikarbonát, és ebbe bele a meggyet, Végül a két adagot összevegyíteni. 180 fokon (légkeverésesben165) kell sütni. Én kipróbálam, nem semmi. Simás meg lehet sütni nem muffinként, hanem valamilyen tepsiben is, csak ne legyen túl nagy.
süti beállítások módosítása