HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Citromos sült csirkecomb

2008.08.20. 11:16 BeckZsu

Látványra semmiben sem különbözik a szokásostól, de mondtam már máskor is, hogy különböző fűszerezéssel könnyen változatossá lehet tenni az egyszerű sült csirkecombot (vagy bármilyen sült húst). Most éppen ez jutott eszembe.

Összekevertem sót, borsot, fokhagymát, majoránnát, kevés pirospaprikát olajjal, belereszeltem egy citrom héját és levét. Kézi habverővel jó alaposan felvertem, hogy egyneműnek tűnjön. Ebbe forgattam a csirke felsőcombokat, aztán kb. két órára a hűtőbe tettem.

Serpenyőben a szokott módon sütöttem, tehát először erős lángon a bőrös felével, aztán megfordítva, fedő alatt, lassabban. A végén, mikor már megpuhult, sütőbe tettem, bőrrel fölfelé, megpirítani.

Serpenyőben pirított krumplival, vegyes (uborka, lilahagyma, paprika, paradicsom) citromos-olajos, bazsalikomos, kakukkfüves salátával tálaltam.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr90624310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása