HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tojásos nokedli, uborkasaláta

2008.07.18. 16:04 BeckZsu

Mostanában ritkán látott gyerekem ezt és frankfurti levest rendelt ebédre. Illetve a saláta kérdés volt, vitákat is váltott ki, hogy lehet-e a tojásos nokedlit mással, mint fejes salátával enni. Én megmakacsoltam magam (nem nagyon szeretem a fejes salátát), így a salátát én választottam.

A nokedlit fél kiló lisztből – fele sima, fele teljes őrlésű – csináltam, három tojással, sóval, és csak annyi vízzel, hogy jó rugalmas, nem puha tészta legyen. Forrásban lévő vízbe szaggattam, olajos lábosba szűrtem, ráöntöttem öt felvert tojást, kevergetve megsütöttem. Ilyen egyszerű.

Az uborkasalátához nem hajszálvékonyra gyalultam két nagyobb salátauborkát, felvágtam vagy 8 db újhagymát. Megsóztam (nem be-), hűtőben pár órát állni hagytam, mert a hagyma nem volt túl gyenge. Egy citrom levét, egy evőkanál almaecetet összekevertem 15 csepp édesítővel, ezt öntöttem a hagymás uborkára.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr14574516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása