HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Cukkinitócsni(féle), sült tarja

2008.05.18. 12:02 BeckZsu

Itt most a cukkiniből készült tócsni vagy lepény, vagy minek is nevezzem... köretként szolgált, de máskor önmagában is szoktuk enni, leginkább tejföllel.

Először a húst készítettem elő, összekevertem egy evőkanál mustárt, sót, borsot, pirospaprikát, majoránnát kevés olajjal, és ezzel bekentem a kicsit kiveregetett, a szélén bevagdosott hússzeleteket. Félretettem pácolódni a hűtőbe.

A kb. fél kiló gyenge, karcsú cukkinit megmostam, megtöröltem és héjastól durvára lereszeltem. Meghámoztam 4 db kisebb sárgarépát, azt finomra reszelve kevertem bele. Beleütöttem 2 tojást, hozzákevertem 3 evőkanál lisztet. A végén sóztam csak meg, hogy ne legyen sok ideje levet engedni.

Egyik serpenyőben kevés olajat forrósítottam, és evőkanállal adagolva lepénykéket sütöttem a cukkinis masszából.

Másik serpenyőben a tarjaszeleteket sütöttem meg, először nagy lángon, amíg pirulni kezdett mindkét oldala, aztán kisebbre vettem a lángot, lefedtem, saját levében kb. további tíz perc alatt átpuhult. A végén újra nagyobb lángon megpirítottam.

4 komment

Címkék: cukkini sertéshús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr2475172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nn 2008.06.25. 14:38:27

Szia!
A cukkinitócsniról érdeklődnék,hogy nagyon érzi benne a sárgarépa,és hogy nem édes tőle?
Köszi!

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2008.06.25. 15:10:21

Szia nn! A répától inkább csak szép színe lett, egyáltalán nem volt édes, pedig nem is sóztam erősen. De lehet borsot is beletenni, ha szeretitek, akkor még annyira sem.

nn 2008.06.28. 18:40:02

Köszönöm,ki fogom a napokban próbálni,mert én is nagyon szeretem a cukkinit.Apósom szokott ellátni vele,már nem is tudom mennyit elkészitettem.Legjobben rántva szeretem, hasábokra vágom,mert karikázva szakállam nő,mire kész.:) Egyébként gratulálok a blogodhoz,én nagyon szeretem!DDD

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2008.06.30. 16:05:14

nn, köszönöm, remélem, még sok finomat készítesz cukkiniből és másból is szakáll nélkül :)
süti beállítások módosítása