HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Még mindig karfiol – hússal rakott és sült

2015.05.22. 09:13 BeckZsu

karfszoszteszcsbac2.JPGkarfszoszteszcsbac1.JPGEzek is persze a gyors és egyszerű kategóriába tartoznak. Már korábban csináltam, főleg emlékeztetőnek írom le, hogy meglegyen a karfiolos gyűjteményben.

karfkarfont3a.jpgAz egyiknél ismét a karfiolos pürét/mártást használtam öntetként. Ilyenkor kevés tejfölt is keverek bele, mert szeretem a kicsit pikánsabb, savanykásabb ízt. És volt olyan is, amikor bőségesen kevertem bele metélőfokhagymát és petrezselymet is.

Baconkockákat megpirítottam, hozzátettem csirkemell-darabkákat. Ez is pár perc alatt megsül. Ezzel rétegeztem a nem túl puhára főtt karfiolrózsákat (vagy ugyanígy volt tésztával is), már a rétegekre is raktam a szószból, majd a tetejére bővebben, végül szokás szerint sütőben fejeztem be.

sultkarfdinszthus.JPGA sült karfiolhoz még roppanósabbra főzöm sós vízben a karfiolt, majd kevés olajon, serpenyőben átpirítom, míg már kissé barnás színt kap.
Ezt hagymás-fokhagymás dinsztelt húskockák
most pulykamellből – mellé köretként ettük.

Szólj hozzá!

Címkék: köret rakott karfiol

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr487481404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása