HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Klasszikus hétvégi menü – folyt.

2008.11.07. 12:00 BeckZsu

2. Rántott csirke, krumpli

Mi más is lehetne a második felvonás, mint ez, ami nálunk vasárnap következett. De nem volt egészen „igazi”, ugyanis csak csirke felsőcombból készült, ráadásul mindegyiket kicsontozás után kettévágtam, így helyes kis darabok lettek, összesen 12. Amennyire egyáltalán lehet, kissé diétásabb változatban csináltam, azaz a panírozásból elmaradt a prézli.

A húsokat először megsóztam, aztán kukoricalisztbe forgattam. Két tojást kissé felvertem, belekevertem egy teáskanál majonézt, egy szűk teáskanál mustárt és kevés borsot. A liszt után ebbe mártottam a húst, majd egyenesen a serpenyőbe. Pálmaolajban sütöttem szép aranybarnára. (Úgy néz ki, bevált ez az olaj.)

Apró krumplim volt – én azt nagyon kedvelem, inkább vállalom a többlet pucolást is. Úgy kezdtem, mintha igazi újkrumpli lenne, vagyis egy lábosba tettem kevés olaj kíséretében, megsóztam, és fedő alatt, néha megrázogatva puhítottam meg. A végén kinyitva még betettem a forró sütőbe, hogy egy picikét megpiruljon.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkecomb rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr34755448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása