HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Magamról 7 pontban – játék

2008.10.28. 09:33 BeckZsu

Marcsi (Kata) keresett meg, hogy részt vegyek ebben a játékban. Köszönöm, hogy rám is gondolt.
Először a szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Igazán nem tudom, mi lehet az, ami másokat érdekelhet rólam, néhány dolog óhatatlanul is kiderült már eddig is, de megpróbálom.

1. Azt már többször is elárultam, hogy két felnőtt gyerekem van, de ez nem változtat azon, hogy ők a gyerekeim, ugyanúgy – csak legfeljebb más miatt – aggódom értük és miattuk.

2. Szeretek a barátaimmal együtt lenni, kirándulni, bulizni, és nagyon örülök, és büszke is vagyok, hogy a baráti társaságunkból legtöbben már gyerekkorunk óta ismerjük egymást.

3. De nem csak nagyobb társaságban, hanem egy-egy emberrel is szeretek beszélgetni. Gyakran ismeretlenekkel is, akár a buszon, villamoson, bárhol, pl. várakozás közben. Igaz, többnyire ezt nem én kezdeményezem, úgy tűnik, meglátják rajtam, hogy hajlandó vagyok erre.

4. Szeretem a virágokat a kertben, a lakásban, de akár képeken is. Nagyon örülök, ha sikerül, és szép, amit elültettem, képes vagyok félóránként megnézni, és folyamatosan lelkesedni érte.

5. Kézimunkázni is szeretek, igaz, mostanában kevesebbet, a hímzés már régóta nem került elő, de kötök, horgolok (nem csipketerítőt, pedig szeretnék azt is, de annyi türelmem nincs), varrok, előszeretettel bontok szét régi holmikat, és valami mást varrok belőlük.

6. Viszont nem szeretek takarítani, de mit lehet tenni, azt sokkal kevésbé szeretem, ha piszok van, tehát megcsinálom, ugyanez a helyzet a vasalással is.

7. A végére hagytam, ami természetesnek tűnik, hogy főzni viszont szeretek, de csak úgy, ha nem kötelező. Ha éppen nincs kedvem, nincs ihletem, akkor nem. Igen, nem viccelek, ihlet kell hozzá, mert ha nem alkotó módon főz az ember, akkor az csak favágás, és semmi élvezet nincs benne.

Egyelőre öt embernek továbbítom a játékot, talán nem mindenki kapta még meg ezt a labdát.

http://cukroskata.blogspot.com/
http://fozesfecseg.blogspot.com/
http://gesztenye.blogol.hu/
http://mamihami.blogspot.com/
http://zsuzsi77.blog.nlcafe.hu/ 

2 komment

Címkék: személyes általános

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr93735826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi · http://katakonyha.blogspot.com/ 2008.10.28. 11:14:12

Szia! Az 5-ös pont kivételével (amihez sajnos mostanában nincs türelmem, de régen én is műveltem) érdekes módon egyezünk:) Köszi a választ!

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2008.10.28. 21:48:53

Ez jó! Már nekem is jócskán fogy a türelmem, egyre kevesebbet kézimunkázom én is, csak szeretem...
süti beállítások módosítása