HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kolbászos muffin

2008.04.17. 16:36 BeckZsu

Úgy kezdődött, hogy egy kicsit túl sok kolbászt vásároltam (mert állandóan kísérletezem, hogy valami jobb fajtát találjak, és ez tűrhetőnek tűnt), ezért ki kellett találni valamit, hogy értelmesen fel tudjam használni. Már régebben kinéztem egy-két sós muffin receptet későbbi elkészítésre, ezek közül most legalkalmasabbnak kicsivúét találtam.

A hozzávalók: 10 dkg finomliszt, 10 dkg teljes kiőrlésű liszt, egy csomag sütőpor, 10 dkg kolbász, 1 tojás, 75 ml étolaj, 2 pohár natúr joghurt, 1/2 tk. só, 1/2 tk. oreganó, 1/2 tk. pirospaprika, bors.

A kolbászt apró kockákra vágjuk. A lisztet egy tálba szitáljuk, belekeverjük a fűszereket és a sütőport. Habverővel összekeverjük a nedves hozzávalókat (tojás, olaj, joghurt), fokozatosan hozzáadjuk a szárazakat (fűszeres liszt). Végül a tésztamasszába forgatjuk a kolbászdarabkákat. Én még kevertem bele néhány darab felvagdalt olajbogyót (paprikával töltött, zöld volt éppen itthon) is.

A minimuffin-forma mélyedéseit ecsettel kiolajoztam (lehet, hogy anélkül sem ragadt volna bele, de biztos, ami biztos), kiskanál segítségével beletöltöttem a masszát. (Két ilyen formám van, ebből az adagból pont tele lett, tehát 24 db.) Mindegyiknek a tetejére egy olajbogyó-karikát tettem dísznek. Előmelegített, 180 fokos sütőben sütöttem, kb. 20 percig.

Szólj hozzá!

Címkék: olajbogyó büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr43430163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása