HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zsülien diétásan – kísérlet

2008.03.21. 09:47 BeckZsu

Én nagyon kedvelem a zsülient, sokféle változatban lehet csinálni. Most kísérletezni volt kedvem, többek között azért, mert vettem ilyen kis üvegedényt, amiről azt gondoltam, hogy alkalmasabb lesz, mint a salátás, amiben legutóbb készítettem. De ki kellett próbálni, hogy valóban hőálló-e, merthogy nem éppen főzőedényként árulják. Ezenkívül, mivel éppen egyedül voltam, éppen ideje volt egy diétásabb kajának. Így lett most ez a változat.

Említettem már, hogy amikor csirkemellet kicsontozok, a csontokat megfőzöm, és leszedegetem róla a hústörmeléket. Ez volt az alap, hozzá még megpirítottam egy kis fej hagymát, azon egy kicsit a főtt húst is.

Egy fél pohár joghurtba reszelt sajtot kevertem, ezzel összekevertem a húsos hagymát, beleraktam az edénykébe, a tetejére még egy kis sajtot. Mivel csak egy adag volt, nem a sütőbe, hanem a mikróba tettem kombinált módra (mikró + grill) öt percre.

Tulajdonképpen nem lett rossz, de a joghurt leve egy kissé kiforrt (mint látszik is az edényen), és lehet, hogy a belekevert sajtot eltúloztam.

Így ezt a kísérletet félig sikeresnek nyilvánítottam, de megvan már a következő tervem, mert azért ez nemcsak előtelnek, hanem egy könnyű vacsorának, vagy akár reggelinek is megfelelő. (Persze az eredeti is, csak a besamel miatt az nem igazán mondható diétásnak.)

2 komment

Címkék: büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr58390454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom · http://tomislander.com 2008.03.21. 10:53:33

Csak nem mécsestartó? (:

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2008.03.21. 10:56:26

De bizony! És bevált, nem repedt el, és pont jó a mérete.
süti beállítások módosítása