HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Még mindig füge

2009.10.13. 21:40 BeckZsu

Lehet, már unalmas, de én nem győzök csodálkozni. Ez tényleg az örökké termő fa. Úgy hallottam, máshol is ritka bőséges volt az idén a fügetermés, bizonyára az az oka, hogy ilyen sokáig kitartott a jó idő. Már majdnem három hónapja, hogy az első éretteket leszedtük, azóta két adagot főztem belőle, és most még mindig négy kiló volt rajta, illetve még maradt éretlenül is, az már – gondolom – úgy is marad.

Hiába fogadkoztam, hogy több lekvár nem lesz az idén, persze még ebből is lett. Mivel az a változat tetszett jobban, ezt is bővítettem egy kevés cseresznyeszilvával (a négy kiló fügéhez most másfél kiló szilvát kevertem). Ezt pedig úgy tudtam megtenni, hogy bár a mi bokrunkon már régen letermett, nőtt annak egy „gyereke” a kerítés előtt, ami természetesen vadabb fajta, és bár a nagyobb része már lehullott, egyes ágain, ahol árnyékban van, még ott a termés.

Még nem is túlérett, és ha már szedtünk, mást is főztem belőle, de azt majd később mesélem el.

1 komment

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr791448479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garfyka 2009.10.14. 14:31:45

Nagyon irigyellek a fügéért! :)
Imádom, főleg a frisset, de az aszaltat is. Lehet ráveszem a párom, hogy ültessünk mi is próbából egy fügefát.
süti beállítások módosítása