HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Baconos leveles csiga

2009.06.13. 09:45 BeckZsu

Egy nagyon gyors, hirtelen ötletből sütött kis rágcsa, falatka. Egyik délután kedvem támadt valami kis nassolásra, mégpedig nem édesre, hanem sósra. Amúgy is zavart, hogy van a hűtőben mindössze két szelet bacon, ami megmaradt, nem szerettem volna, ha megromlik. Jó kifogás, ugye? A fagyasztóban pedig volt még olyan leveles tészta, ami vékony, kisebb darabokból áll.

Begyújtottam a sütőt. Elővettem egy ilyen darabot, 10 perc alatt felengedett. Hosszában ráterítettem a szalonnát, a szélén egy centis részt kihagytam, és szorosan föltekertem. Az üres részt kicsit megvizeztem, így összetapad. A pici tekercset keresztben egycentis darabokra vágtam, sütőpapíros tepsibe fektettem. 200 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsült. Ahogy kissé lehűlt, már ehettük is a gyors és finom csipszhelyettesítőt.

Ez igen kis adag volt, a párom nehezen akarta elhinni, hogy valóban ilyen keveset csináltam, de hát ez most csak próba volt, és mivel bevált, ismétlés mindenképpen következik, akkor már majd tervszerűen, „rendes” mennyiségben.

Szólj hozzá!

Címkék: rágcsa büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr931182255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása