HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tejfölös zöldbabsaláta halhoz

2009.02.18. 16:38 BeckZsu

A sült csülök utáni napon úgy éreztem, hogy valami sokkal könnyebb és más típusú ebédre vágyom „levezetésként”. A rántott halfilé jó ötletnek tűnt, különösen, hogy sütőben sütöttem, kevés olajjal bekenve. Köretként pedig sem krumplit, sem a halhoz nálunk leginkább szokásos rizst nem akartam. Abból kiindulva, hogy valami majonézes, de legalább tejfölös mártás is kötelező a halhoz, ezt alakítottam át egy salátaszerű köretté.

A jó kis gyenge zöld ceruzababot még ősszel tettem a fagyasztóba, most csak elővettem, kevés sós vízben éppen csak addig főztem, amíg egyet forrt. Egy kis fej hagymát csíkokra vágtam, kis olajon megpirítottam. a végén belenyomtam egy gerezd fokhagymát is. Felvágtam apró kockákra egy nagy piros színű paprika egyharmadát.

Egy pohár tejfölt elkevertem egy teáskanál mustárral, fél citrom levével, pici porcukorral, zöldfűszeres sóval és egy kevés balzsamecettel. Ebbe belekevertem a zöldbabot, hagymát, paprikát. És csak azért, mert bontva volt, rászórtam pár darab kapribogyót. Addig pihent, amíg a hal a sütőben megsült.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta hal zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr16951045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása