HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Körözött – tehéntúróból

2007.12.18. 08:14 BeckZsu

Tudom, hogy leginkább juhtúróból szokás készíteni, de szerintem nyugodtan lehet tehénből is, csak egy kicsikét erősebben szoktam ízesíteni.

Tehát először lilahagymát picire vágtam, megsóztam, állni hagytam, hogy kissé elveszítse az erejét. Beletettem a túrót (25 dkg), villával jól összetörtem, aztán egy kevés vajat (margarint). Ennek mennyisége a túró minőségétől függ, a lényeg, hogy együtt krémes állaga legyen. Tettem még hozzá egy kanál mustárt, kb. 2 cm szardellapasztát és természetesen pirospaprikát, annyit, hogy kellemes színe legyen, két-három mokkáskanál vitapric még szebb színt ad, csak óvatosan, mert sós. Én folyamatos kóstolással ellenőrzöm, hogy jó legyen. Még egy kis petrezselyem, csak mert szeretem, és jól mutat, ha lila, piros és zöld pöttyök is vannak benne.

Viszont én nem teszek bele köménymagot, mert azt nem szeretem, de szokás, lehet, aki szereti, tegyen azt is, esetleg hagyma helyett.

Szólj hozzá!

Címkék: hidegkaja büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr27267814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása