HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tejszínes sárgarépa

2007.09.30. 19:14 BeckZsu

Ehhez az a jó, minél vékonykább, gyengébb répát találunk, nekem most sikerült a piacon nagyon szépecskéket venni, ennél csak az lenne jobb, ha bébirépa vagy hasonló lenne. Ezeket azért fel kellett darabolni. Kicsi, hosszúkás darabokra vágtam.

Beraktam egy tűzálló edénybe, megsóztam, bőségesen megszórtam petrezselyemmel és majoránnával, leöntöttem tejszínnel, amennyi éppen ellepi, lefedve beraktam a sütőbe, közepes melegre. Időnként megkavargattam, mikor már puhulóban volt a répa, levettem a fedőt, és addig sütöttem, amíg a tejszínből már csak sűrű massza maradt.

Azt, hogy a majoránna milyen jó a répához, és azt, hogy sütőben érdemes készíteni, egy könyvben olvastam. Azelőtt a tűzhelyen, csak petrezselyemmel csináltam, de így jobb és egyszerűbb.)

Tulajdonképpen bármilyen húshoz jó, nálunk most grillcsirke volt hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség köret

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr73181697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása