HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Vegyes-(finom-)főzelék, fasírt

2007.09.07. 08:19 BeckZsu

Gyerekkoromban soha nem értettem, hogy ki találta ki, hogy a répa-borsó-karalábé összeállítású főzelék „finom”. Főleg a napköziben... Aztán, jóval később, megpróbálkoztam karalábé nélküli változatban én magam elkészíteni, nem vízben főzve, nem rántással, és rájöttem, hogy nem az alapanyagokkal van bajom, hanem csak a kivitellel.

Most répát, borsót, karfiolt és kukoricát tartalmazó csomagból főztem. Először egyszerű párolt zöldség módjára, tehát kevés olaj, és mivel a zöldség fagyasztott volt, víz nélkül, csak saját levében, gőzében puhult meg. Egy kanál lisztet tejben elkevertem, ezzel habartam be, megsóztam, petrezselyemmel bőven megszórtam. Hogy ne legyen túl sűrű, lehet összeforralás közben még pótolni a tejet.

A fasírt alapanyaga ugyanaz, mint ha rudakban sütném, csak éppen lepényeket formázok, finom zsemlemorzsába forgatom, és olajban sütöm.

1 komment

Címkék: zöldség darálthús főzelékféle

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr39159360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása