HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkemell sajttal sütve, balzsamos koktélparadicsommal

2019.09.08. 09:42 BeckZsu

csmsajtparad1.jpg

Négy kicsi csirkemell-szeletet (kettőnk mértéke) fűszeres lisztbe forgatás után serpenyőben, kevés olajban, pár perc alatt megsütöttem. A fűszeres liszt kb. ugyanolyan, mint a sprotnisütéshez, abból maradt, csak tettem még bele több fokhagymát.

Jénai tálba fektettem a húsokat egymás mellé. Mindegyik tetejére egy szelet sajtot fektettem – éppen cheddar lapkasajt volt az „elfekvő készlet”, ezek elég vékonyak, a húsok pedig elég kicsikék voltak, ezért kettéhajtva tettem. Így raktam a tálat a sütőbe, 200 fokra, amíg a sajt megolvadt.

Előkészítettem az erkélyen termett pici paradicsomokat: mindegyiket félbevágtam, egy tálkába tettem, meglocsoltam két evőkanál balzsamecettel, elkevertem ezzel és még egy bő evőkanál bazsalikompasztával (a bazsalikomot ledarálom, sóval, olajjal elkeverve a hűtőben jó sokáig eláll, a finom íze nem vész el).

Amikor a sajt megolvadt, kivettem a tálat a sütőből, felső sütésre állítottam, és ráterítettem a paradicsomot. Visszatettem, csak addig sütöttem, míg jól átmelegedett, kicsit elkezdett forrni a folyadék a tetején, de a paradicsomok még nem rogytak meg.

csmsajtparad2.jpg

Köretként serpenyőben sült krumplit csináltam hozzá. Kicsi darabokra vágott krumplit a hús sütéséből visszamaradt olajon, megsózva, néha átforgatva sütöttem – kedvencem a krumpli nagyon sokféle elkészítési módja közül – a rósejbni után közvetlenül.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta krumpli köret paradicsom sajt csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr9715051112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása