HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Répás, tökös lepcsánka májjal

2009.08.07. 20:23 BeckZsu

Vagy tócsni stb., a többi nevét most nem sorolom fel, nem is tudnám, annyi van. És ez nem is igazi, hiszen nem csak krumpliból áll. Összereszeltem az itthon található zöldségeket: három nagyobbacska darab sárgarépát, a főzelékből kimaradt negyed tököt és négy krumplit. A répát és a krumplit finomra reszeltem, a tököt durvára, mert az puha, és úgy túl pépes lenne. (Répát cukkinivel már csináltam így, gondoltam, ez sem lehet rossz.) Összekevertem két gerezd összenyomott fokhagymával, két egész tojással, sóval, kb. három evőkanál liszttel. Kisebb serpenyőben úgy sütöttem, mint a palacsintát; olajoztam, belesimítottam a masszát és mindkét oldalán megsütöttem. Az első darab nem sikerült, mert túl sokat tettem egyszerre, így nem tudott átsülni - vagy türelmetlen voltam. A továbbiakhoz már kevesebbet raktam egyszerre, és fordítás előtt kivártam, míg az első oldal piros-barnásra sült.

Ez jó lenne önmagában is, akár tejföllel, akár valamilyen salátával vagy savanyúsággal, de most nálunk köretként szerepelt.

Baconba göngyölt sült máj volt hozzá. És ha már rohamosan érik a füge, és mivel általában szeretem a gyümölcsös húsféléket, kipróbáltam azt is úgy, hogy szintén betekertem szalonnába, és megsütöttem együtt a májjal.
Egyáltalán nem volt rossz, csak éppen az én ízlésemnek túl édes. De a máj nagyon jól illett hozzá.

1 komment

Címkék: krumpli köret csirkemáj

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr461295416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása