HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Cukkini, csirkemell, tészta

2009.04.28. 11:25 BeckZsu

Most egy igazán gyorsat akartam, és ehhez volt a fagyasztóban kész, főtt penne. És volt két kis csinos cukkini is a hűtőben. Csirkemell gyakorlatilag mindig van benne, ez éppen olyan apróhús volt, ami szeletek vágásakor keletkezik a leeső darabokból.

A hússal kezdtem, kicsit befűszereztem, forró serpenyőbe tettem, ez igazán pár perc alatt megpuhul, először kérge sül, aztán enged egy kevés levet, akkor tovább kevergettem, és a végén picit megpirítottam. Utána következett a cukkini, amit hosszában négybe, aztán keresztben darabokra vágtam, nem sóztam, hogy ne puhuljon, csak piruljon. Azt is kivettem, és egy nagy fej hagymát sütöttem még hozzá, amit nagyobbacska darabokra vágtam. Ehhez visszatettem a serpenyőbe a húst és cukkinit is, összesütöttem, ekkor meg is sóztam, persze csak kóstolás után, hogy figyelembe vegyem a húson lévő fűszert is.

Ez egy jól bevált összeállítás, de nem mindegy, hogy szaftosabbra, pároltabban, esetleg lecsósabban. Azonos alapanyagokból is elérhető változatos íz, mert a sült más ízű, mint a párolt, és az sem mindegy, hogy együtt vagy külön-külön sül.

1 komment

Címkék: tészta csirkemell cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr691091122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napra_forgó 2009.04.28. 13:00:41

Dejóóóóó... Végre tudom, mit főzzek. :o)
Minden van itthon hozzá. ;o)
süti beállítások módosítása