HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Gombás töltött csirkecomb

2009.03.20. 09:31 BeckZsu

Amikor egész csirkecombot veszek, mindig az jut eszembe, hogy ebből töltöttet csinálok. Mégis csak néha valósítom meg. Nem szeretem a tömény zsemlés tölteléket, inkább valami mást. Legtöbbször csirkemájjal szoktam, de most a gomba került sorra, nem utolsósorban azért, mert volt a fagyasztóban egy adag, ledinsztelve.

Amikor a gomba kiengedett, természetesen lett valamennyi leve, azt leöntöttem róla, abba áztattam be egy fél zsemlét. Egy fej felvágott hagymát megpirítottam, hozzátettem a gombát, azzal is átsütöttem. Aztán az egészet az áztatott zsemlével együtt aprítógépben összetörtem. Tettem bele sót, borsot, majoránnát, petrezselymet, gyömbért és egy egész tojást.

Csak úgy, a kezemmel a csirkecomb bőre alá nyúltam, és beletuszkoltam a tölteléket. Utána kívülről is befűszereztem: só, fokhagyma, pirospaprika majoránna keverékével. Megolajozott tepsibe fektettem a combokat, és először fedővel tettem a sütőbe. Amikor kezdtek puhulni (és levet engedni), levettem a fedőt, időnként a saját levével meglocsolgatva pirosra sütöttem.

Hagymás rizs és saláta volt a kísérője.

1 komment

Címkék: csirke csirkecomb töltött

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr61013550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sedith 2009.03.20. 12:43:17

Hmnym, inkább nem is írok semmit. Csak nyelek nagyokat...
Edith
süti beállítások módosítása