HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldséges pulykaragu (közel)keletiesen

2009.01.26. 09:00 BeckZsu

Még mindig az egytálételes 22. VKF jegyében. És újra egyik kedvencem, a hús és zöldség összeállítás, amit szerintem nem lehet megunni. Azért nem, mert a zöldségek választéka is óriási – ha éppen nem a piacon, akkor mélyhűtött állapotban, és sokféleképpen lehet megfőzni is. Most is kénytelen voltam fagyasztott zöldségkeveréket használni, mert amit eredetileg szerettem volna vagy nem volt, vagy túl drága. Így a keverékben volt répa, zöldbab, paszternák, cukkini, karfiol, brokkoli.

Pulykacomb kockákat (30 dkg) erős lángon, kevés olajon megpirítottam. Megsóztam, kevés vízzel kis lángon puhítottam. Közben beáztattam 7-8 dkg mazsolát, megtisztítottam és gerezdekre vágtam egy közepes méretű fehér hagymát. Amikor a húst félpuhának ítéltem, megsóztam, beletettem a hagymát és a mazsolát, 10 perccel később hozzátettem a 60 dkg vegyes zöldséget. Újabb 10 perc után belereszeltem egy kis gyömbért; színes borsot, őrölt fahéjat és egy kis csípős pirospaprikát kevertem hozzá. Amikor újra elfőtte a levét, két evőkanál saját készítésű ketchuppal tovább fűszereztem. Én csak kóstolással tudom megállapítani, hogy milyen az étel, így azután még egy kis fahéjat és gyömbért tettem bele.

Végül addig főztem, amíg nem maradt leve, és a zöldség éppen roppanósan, vagyis nem túlságosan puha lett.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség egytálétel pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr20902139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása