HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkemell paprikával

2008.12.01. 09:25 BeckZsu

Ennek az ebédnek az ötlete úgy keletkezett, hogy akciós volt a piros színű paprika – nem nevezték kaliforniainak, egyszerűen csak piros. Előtte már a csirkemellet előkészítettem, de még nem tudtam, mi lesz belőle.

A húst kis darabokra felvágtam. Egy felkockázott hagymát elkezdtem pirítani, hozzátettem a nagyobb darabokra vágott paprikát, amikor már sült, belekevertem a húst, rászórtam két gerezd felaprított fokhagymát, megsóztam, addig sütöttem, időnként megkeverve, amíg a hús elkészült.

Köretnek kukoricás rizs készült. Ehhez megfőztem egy csésze rizst. Felbontottam egy kukoricakonzervet, másik edényben átpirítottam a leszűrt kukoricát, rászórtam petrezselymet, beleforgattam a rizst.

Tálalásnál a rizst körberaktam a tányéron, középre tettem a húst. Szép színes, látványnak is kellemes volt. Az íze meg még inkább.

Először úgy neveztem volna, hogy paprikás csirkemell, aztán észbe kaptam, hogy ez az elnevezés már foglalt.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség köret csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr48797373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása