HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Répával sült csirkecomb

2008.01.04. 15:29 BeckZsu

Ez még karácsony második napján készült, amikor csendesen, csak hármasban voltunk a kisebbik gyerekemmel. Közösen úgy döntöttünk, hogy nem akarjuk már túlenni magunkat, hiszen az ember gyomrában ünnepkor is ugyanannyi a férőhely, mint közönséges napokon, és mégis ilyenkor – persze sok más mellett – evéssel is ünnepelünk, ami igazából nem baj, csak időben kell abbahagyni.

Úgy gondoltam, ha megsütök hat csirkecombot, nekünk, felnőtteknek egy-egy elég, neki kettő, és marad nekünk még egy ebédre való.

Egy kiló sárgarépát megtisztítottam, hasábokra vágtam. A csirkecombokat sóval, fokhagymával, majoránnával, kevés kakukkfűvel és rozmaringgal megszórtam.

Tepsibe néhány szelet húsos szalonnát fektettem, arra a csirkecombokat, köréraktam a répát. Lefedve 180°-os sütőbe tettem, félóráig békén hagytam, utána néhányszor megfordítva már fedő nélkül sütöttem tovább. A végén a „szebb” felével fölfelé úgy pirítottam meg, hogy kihalásztam alóla a szalonnadarabkákat, és a combokra tettem.

Az előrelátóan két napra készített mazsolás-hagymás rizzsel és joghurtos fokhagymás öntettel készült vegyes salátával ettük.

1 komment

Címkék: csirke zöldség csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr94284605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oranje · http://dutch.blog.hu 2008.01.05. 17:49:19

Nagyon ínycsiklandó étel. :) Ha lesz majd egy szabad napom, megpróbálkozok vele én is.
süti beállítások módosítása