HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Maradék-kutyulék almás csirkéből

2007.10.30. 09:41 BeckZsu

Hát persze, hogy maradt, persze, hogy kevés. Mindössze két kis szelet hús maradt, de a rajta lévő almával, szósszal együtt. Mivel már amúgy is alma, eszembe jutott, hogy milyen régen nem csináltam hagymás-almás rizst, ami pedig szintén népszerű köret nálunk. (Még olyan ismerőssel is megetettem már, aki azt mondja magáról, hogy el sem tudja képzelni, hogy sós ételhez gyümölcsöt lehessen társítani.) A rizsből persze nem maradt, de bíztam régi jó szokásomban, hogy a fagyasztóban talán akad egy kis adag. Találtam is, de nem natúr, hanem kukoricás rizst. Úgy éreztem, hogy az is fog illeni hozzá, hiszen a kukorica is kissé édeskés, tehát megmarad az édes, savanykás és sós ellentéte, amit akartam.

Egy hagymát kockára vágva kevés olajon jól megpirítottam, hozzátettem a szintén kockára vágott almát (amikor csak köret, akkor kicsit kisebbre vágom), azzal is erős lángon pirítottam tovább. Hozzákevertem a kukoricás rizst, a végén pedig a kicsi darabokra felvágott almás csirke maradékát. Kis jóakarattal akár rizottónak is nevezhetjük.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke gyümölcsös csirkemell maradék

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr60212787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása