HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Apróhús sült zöldséggel

2007.10.10. 08:24 BeckZsu

Gondolom, nem csak nekem okoz gondot néha kitalálni, hogy mit főzzek. Főleg úgy, hogy nem szeretem túl gyakran ismételgetni ugyanazokat az ételeket. De szerintem az is elég jó megoldás, hogy az alapanyagaiban ugyanolyan ételt kicsit másképp készítjük. Ez lehet „csak” más fűszerezés, esetleg a főzési módot változtatjuk. Gyakran csinálok például dinsztelt húst és sült csirkecombot, de mindig egy kicsit másképp.

Most a gyömbérrel, fehérborssal, rozmaringgal ízesített dinsztelt húst, miután megpuhult, még egyszer lepirítottam, és egy kis tejjel engedtem föl, hogy jó sűrű legyen a szaftja. Közben brokkolit, karfiolt, répát külön-külön megsütöttem; forró serpenyőben addig, míg egy kis barnás színt is kapott. Hozzákevertem a húshoz, de már nem főztem tovább.

Főtt tésztával tálaltam. Én a durum tésztát pártolom, állítólag egészségesebb és kevésbé hizlal. (Utánanéztem, hogy mi is az: a durum tésztát a mediterrán térségben őshonos durumbúzából állítják elő. Egységes fehérjeszerkezetének és nagyobb sárga pigment tartományának köszönhetően tojás nélkül is jó állagú tészta készíthető belőle.)

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr58191973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása