HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkemell szezámmagos bundában

2007.09.25. 08:31 BeckZsu

Lehet, hogy már kiderült az eddigiekből, hogy egyik gyengém a bundában sült mindenféle, legyen az akár hús, akár zöldség. Nemcsak azért, mert enni is szeretem, hanem azért is, mert a „bundát” lehet különböző ízesítőkkel variálni, no meg jóval egyszerűbb, mint a „rendes” panírozás. Előzőleg sajtos kekszet sütöttem, amihez megpirítottam egy jó adag szezámmagot, maradt belőle, tehát kézenfekvő volt, hogy ez lesz most a csirkemell bundájában.

A csirkemellnek a közepe, „szüze” része volt készenlétben (általában néhány csirkemellet szoktam vásárolni, szétadagolom a fagyasztóba, ilyenkor ezt a részt külön csomagba teszem, mert szerintem kicsit más a jellege, mint a többi résznek). Papírtörlőn leitattam róla a nedvességet.

Két evőkanál sima lisztet összekevertem két evőkanál kukoricaliszttel (úgy tapasztaltam, hogy attól kicsit vékonyabb és ropogósabb lesz a tészta). Beletettem egy mokkáskanálnyi sütőport, sót és két tojást. Összekevertem, tejjel hígítottam, utána beleszórtam a jó maréknyi pirított szezámmagot. Ebbe mártogatva sütöttem meg olajban a csirkemell-darabokat.

Hagymás krumpli – paprikával

Kockára vágott ½ kg krumplit sós vízben megfőztem. Két nagy fej hagymát nagyobb kockára vágtam, ugyanígy három paprikát.

A régebben félretett fűszeres csirkezsíron megpirítottam a hagymát és a paprikát, belekevertem egy kis pirospaprikát, aztán a megfőtt krumplit. Átforgattam, sütöttem még egy kicsit, megkóstoltam, utánasóztam. Ilyenkor a krumpli egy része szétmegy, de azért nem lesz püré.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke krumpli csirkemell rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr63176247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása