HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Majonézben sült csirkecomb

2007.09.24. 07:46 BeckZsu

Nem kell megijedni ettől a kombinációtól, már volt, akinek említettem, és azt mondta, hogy el sem tudja képzelni ezt így együtt. Sokaknak a majonézről csak a franciasaláta és társai jut eszébe, de így, ízesítőnek, egészen más. Elárulom, ez is oroszos beütésű recept.

Négy kicsontozott, szeletté formált csirke felsőcombhoz (persze más húsból is lehet, de én ezt szeretem) három evőkanál majonézt összekevertem két gerezd összenyomott fokhagymával és egy egészen kicsi sóval.

Ebbe beleforgattam a hússzeleteket, és egy órára betettem a hűtőbe pihenni.

Utána serpenyőben először a bőrös felével alul, elkezdtem erős fokozaton sütni, pár perc alatt már pirosodni kezdett, akkor megfordítottam, kisebbre vettem a lángot, és kb. 15 percig sütöttem, addigra puha is lett, és a leve szinte tiszta zsírrá alakult. (Ez látszik a képen is, remélem.) Ezután már csak forgatgattam, míg minden oldala megpirult.

Az ilyen jó fűszeres csirkezsírt félreteszem, később valamihez felhasználom, meggyőztem magam, hogy az annyira nem lehet egészségtelen, hiszen olyan jó íze van.

A hús mellé párolt zöldség volt, ezúttal kínai zöldségkeverékből.

2 komment

Címkék: csirke csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr4174831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joyner · http://zsuzsifoz.blogspot.com/ 2007.09.24. 18:53:17

Nagyon jól néz ki. Erről nekem rögtön a grúz csirke jutott eszembe, a receptet hamarosan fel is teszem. Zsuzsi

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2007.09.25. 07:51:31

Zsuzsi, biztosan az is finom, várom a receptet.
süti beállítások módosítása