HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Káposztás hús paradicsommártásban

2007.09.09. 18:56 BeckZsu

Olvastam egy szimpatikus receptet egy orosz nyelvű oldalon. Kicsit átalakítottam, elkészítettem. Íme.

Darált húst – én pulykát vettem hozzá, két emberre kb. 30 dkg – összekevertem nagyjából ugyanannyi, kicsit előfőzött és ledarált fejes káposztával, egy fej aprított hagymával, sóval, egy kis borsikával, őrölt köménnyel, kb. egy csészényi főtt rizzsel, két tojással.

Ebből a masszából lepényféléket formáztam, kevés olajon mindkét oldalát megsütöttem, csak annyira, hogy összefogja. Ezeket egymás mellé egy tűzálló edénybe raktam.

A paradicsommártáshoz megpirítottam egy nagyobb fej kockára vágott hagymát, egy ugyanúgy felkockázott paprikát, aztán rádobtam kb. fél kilónyi felaprított paradicsomot, megsóztam. Addig főztem, míg a paradicsom egészen szétfőtt.

Ezt ráöntöttem a húslepényekre, sütőbe tettem, addig, amíg besűrűsödött. (Erős tűzön kb. 15 perc.) Kicsit a teteje túlpirult, a mártás talán túlzottan sűrű lett, de mindezzel együtt kellemes étel lett belőle. Nekünk más köret, mint a húspogácsákban lévő rizs, nem hiányzott hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség mártás egytálétel darálthús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr49161165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása