HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sonkás-gombás tészta

2007.07.30. 19:30 BeckZsu

Füstölt-főtt tarját megpirítottam, éppen csak annyi olajon, hogy ne legyen száraz az edény.

Csiperkegombát megmostam, sikerült jó aprókat vennem, felvágni nem kellett, éppen csak a lábát vettem ki, mert valami furcsa módon igen hosszú lábaik voltak. Azt majd másra használom, pl. levesbe.

Rádobtam a gombát a húsra, nem sóztam, mert a füstölt hús elég sós. Amikor levet engedett, belekevertem egy kiskanál erdeigomba-port, ilyet azért szoktam itthon tartani, mert szeretem, ha a gombának kissé erőteljesebb íze van, sajnos, igazi erdei gombához nem jutok hozzá. Addig főztem, amíg elfőtt a leve, egy kicsit pirulni is kezdett.

Közben föltettem a tésztához a vizet, fodros kockatésztát választottam, kb. 8 perc alatt megfőtt.

A sonka-gomba keverékbe 2 dl tejszínt öntöttem, forraltam, míg egy kicsit besűrűsödött, megszórtam petrezselyemmel. A megfőtt és leszűrt tésztát egyenesen a keverékbe tettem.

Szólj hozzá!

Címkék: tészta egytálétel

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr36128497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása