HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Rakott karfiol

2007.07.11. 12:00 BeckZsu

Szeretek rakott mindenfélét főzni, ezek szinte a legpraktikusabb ételek, elsősorban azért, mert finom, mert nagyon sokféleképpen lehet variálni, meg azért, mert ugyan az előkészítéshez többnyire sok edény kell, de aztán amíg a kaja a tepsiben vagy a tűzálló edényben a sütőben teszi a dolgát, addig azokat el lehet mosogatni, így mire az asztalra kerül, már viszonylag rend van, és tele hassal már csak a tányérok maradnak (esetleg még a tepsi, de valószínűbb, hogy abban még lesz maradék, mert kár lenne keveset csinálni belőle).

Most úgy készült, hogy szétdaraboltam a karfiolt, megmostam, majd föltettem főzni, a vízbe sót és egy késhegynyi citromsavat tettem. Utóbbit azért, mert így szép fehér marad a karfiol.

Közben csirkemell-szeleteket hirtelen megsütöttem, leraktam az edény aljára egymás mellé.

A karfiolt nem főztem nagyon puhára, leszűrtem és szétterítettem a hús tetején.

Összekevertem egy pohár tejfölt és egy pohár joghurtot egy tojással és egy maréknyi reszelt sajttal, egy kis fokhagymaporral és fehér borssal. Ezt ráöntöttem a karfiolra, sütőbe tettem, kb. 180 fokon fél óráig sütöttem.

Természetesen ugyanez hús nélkül is remek étel.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség egytálétel csirkemell karfiol

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr40115918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása