HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sonkás-sajtos csirkemell-tekercs

2016.09.01. 07:55 BeckZsu

csmsonsajt0.jpgcsmsonsajt1.jpgcsmsonsajt2.jpgcsmsonsajt3.jpgcsmsonsajt4.jpgcsmsonsajt5.jpgSzeretem az ilyen és hasonló hústekercseket. Nem túl bonyolultan lehet elég mutatós ételt csinálni, ami ráadásul finom is. Tapasztalatom szerint így biztosan nem szárad ki a hús – legalábbis ahhoz nagyon kellene igyekezni, túlsütni stb.

Sokszor nemcsak az összerakott alapanyagokon múlik az íze, hanem azok sorrendjén is. Így aztán még a szokásos is lehet egy kicsikét változatosabb.

A sonkás-sajtos húsos összeállítás igazán közkedvelt, gyakran készített étel otthon és vendéglőben is. Többnyire rántott húsba csomagolják szeletben a sonkát és sajtot, az is finom tud lenni, de lehet másképpen is...

Most én a kifektetett (fekete-erdei) sonkaszeletekre fektettem a kissé kiveregetett csirkemell-szeleteket, nagyon enyhe – zöldfűszeres sóval – sózás után bőven rászórtam a reszelt edami sajtot, aztán feltekertem.

A nyitott felével alul serpenyőbe fektettem, kevés libazsírt tettem mellé, majd pár perc alatt, közben megforgatva, pirosasra sütöttem. A sajt egy kicsikét kifolyt, de ez egyáltalán nem baj.

„Véletlenül” éppen volt itthon két szép karalábé, ezért sült hasábkaralábét gondoltam mellé. Visszalapoztam a naplómban, mert rémlett, hogy valami hasonló volt régebben is – hát éppen sonkás tekercs mellé volt akkor is. Már itt is a bizonyíték, hogy apró különbséggel is lehet más-más ételt összerakni.

A sütőben a karalábé-köret is hamar elkészült, könnyű, gyors ebédünk volt.

Szólj hozzá!

Címkék: sonka sajt csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr2611667388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása