HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Padlizsán új módon

2015.08.22. 08:45 BeckZsu

padltojcscomb2.jpgLegalábbis számomra új. Olvastam valahol, szinte azonnal ki is próbáltam, bár csak az alapötletet. A teljes receptet majd máskor, ha majd ez a része beválik – gondoltam.

A kb. fél kiló padlizsánt meghámoztam, kisebb kockákra vágtam. Két elég nagy tojást jó habosra fölvertem, ráöntöttem a padlizsánkockákra, átkevertem, lefedtem. Hűtőbe tettem kb. három órára, de közben többször is megkevertem. A végére egyáltalán nem látszott a tojás.

Akkor serpenyőben, olajban megsütöttem. Három adagban sült, így mindig csak egy réteg volt egyszerre, hogy ne hűtse le hirtelen az olajat.

Az eredmény nagyszerű lett, a padlizsán – szokásával ellentétben – alig szívott be olajat, szép piroskás kérge lett. Sózni csak a tányéron sóztuk kicsit (nem igényelt az íze túl sok sót), így nem engedett levet. És azt, hogy tojásos, csak azért éreztem, mert tudtam. Szerintem egyébként nem jöttem volna rá, hogy mitől ilyen.padltojcscomb1.jpg

Ez volt most a köret, mellé ettünk citromos sült csirkecombot, amit szintén serpenyőben kezdtem sütni, amíg megpuhult, aztán átraktam a sütőbe, grill alá, hogy szépen megpiruljon a bőre. Így a zsírja is jól kisült.

Szólj hozzá!

Címkék: padlizsán csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr947722726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása