HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Horgolt fülbevalók

2015.07.01. 08:22 BeckZsu

fulbevalo1.jpgVégre itt a nyár, és meleg az idő, az ember strandra jár … meg nyaralni is remélhetőleg. Ilyenkor – legalábbis én – igyekszem még a szokásosnál is gyorsabb, kevés konyhai tartózkodást igénylő kajákat főzni. Ami nem jelenti azt, hogy ilyenkor nem szeretek finomakat enni és főzni, az így is megoldható. De ha nem itthon vagyunk, hanem tényleg valahol nyaralunk, akkor én mindenképpen viszek magammal valamilyen kézimunkát is, estére, esős idő esetére – meg „csak úgy”. Hiszen itthon is mindig csinálok valami ilyesmit, többnyire párhuzamosan többfélét is, melyik nap éppen mihez van kedvem.

fulbevalo2.jpgfulbevalo3.jpgÍgy történt tavaly, hogy nagyon megtetszettek az itt-ott látott horgolt fülbevalók (egy-egy darab viszonylag hamar elkészül, így gyorsabb a sikerélmény), de úgy gondoltam, hogy ez már nem való nekem. Lányom viszont éppen kb. ugyanakkor felfedezte ezt a divatot, ötletet, ezért szívesen elfogadott ilyenekből néhányat. Hát nekiláttam...

Nem mondom, hogy profi munkák, talán már említettem, hogy a horgolást teljesen autodidakta módon tanultam, nem is megy tökéletesen, de szeretem csinálni és örülök az eredménynek.

Itt az első adag fülbevaló, nyári, vidám színek, két színben még hozzá való karkötőt is csináltam, főleg azért, mert ezt a mintát is ki akartam próbálni.
A leírásokat több helyről szedtem össze, általában a rajzosakat (diagramnak nevezik többnyire) szeretem, jobban értem, mint amikor szavakkal írják le.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes kézimunka

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr307587230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása