HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Töltött káposzta fritőzben

2015.02.22. 09:11 BeckZsu

toltkapfr1.jpgtoltkapfr5.jpgtoltkapfr4.jpgtoltkapfr3.jpgtoltkapfr2.jpgMindenki tudja, töltött káposztát nem érdemes kis adagban főzni. Na de hát mit tegyek, ha nagyon szeretem, és alapvetően csak ketten vagyunk? Ne főzzek? Várjam meg, míg összejön a család? Az is egy lehetőség, de már olyan régen nem főztem, hogy nem győztem kivárni – pedig megígértem, hogy lesz akkor is – elhatároztam, hogy megpróbálom, sikerül-e egy kisebb mennyiséget összehozni. Persze úgy, hogy ne (nagyon) menjen az íz rovására.

Akkor eszembe jutott újra a gyakorlatilag soha nem használt fritőzöm, miközben sokat olvasok-hallok a „lassúfőző” edényekről, az elektromos „serpenyőkről” és egyéb csodaedényekről. Hiszen ezt is kipróbáltam én már főzésre, lassúra is, biztos erre is jó lesz.

A recept a régi, a mennyiségeket erősen korlátoztam, de azért került bele csülök is, csak kb. egy egésznek a negyede, kis füstölt is, egy nagyon húsos darabka kolozsvári szalonna formájában. Na meg a nálam megszokott, nem becsomagolt töltelékek.

Ezt a csökkentett adagot is három ebédre ettük, de nem bántam, ennyiszer nagyon szívesen megeszem.

Aztán, más alkalommal, megcsináltam a szokásos nagy fazéknyi adagot is, amikor volt kinek. Abból jutott még csomagolásra, fagyasztóba is.

Szólj hozzá!

Címkék: káposzta egytálétel darálthús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr357196125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása