HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sült sajt

2015.02.14. 07:27 BeckZsu

sultsajt.jpgMár elég régóta terveztem kipróbálni a grillsajtot. Vettem is egy olyat, amit dobozban árulnak, még az a szerencse, hogy eléggé hosszú a szavatossági ideje, mert, ki tudja, miért, nagyon elhúztam a felhasználását. Pedig meleg szendvicset, legfölső rétegeként sajttal, amit grillezünk, nem kevésszer szoktam sütni. Ugyanígy nagyon szeretjük a különféle rakott kajákat, aminek szintén előszeretettel szórok és sütök sajtot a tetejére.

sultsajt2.jpgsultsajt3.jpg

De végül is csak elérkezett az a nap, amikor megsütöttem a sajtot. Nem grillezve, hanem serpenyőben, kevés olajon. A dobozban lévő sajtot hat – nem túl kicsi, nem túl nagy – részre vágtam, így éppen jó rugalmas lett a belső része és szép kérget kapott a külső.

Mellé sütöttem egy kevés serpenyős sült krumplit, valamint összedobtam egy uborka-paradicsom-póréhagyma salátát, amit foksnidlinggel (még mindig van belőle bőven a fagyasztóban), citromlével ízesítettem.

Azt hiszem, a legközelebbi sajtsütés előtt nem fogok ennyit … vacakolni. Bár lehet, hogy azt igazán grillezve fogom kipróbálni a kertben, remélem, nem kell már a jó időre túl sokáig várni.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta krumpli sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr147173659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása