HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Karácsonyi sütés – éppen csak …

2014.12.24. 11:44 BeckZsu

makosapro1.jpgmakosapro2.jpgdiosrud.jpgTudjuk, hogy nem mindig úgy alakul minden, ahogy szeretnénk. Az ünnepek sem. A legjobb megoldás, ha alkalmazkodunk a körülményekhez, lehetőségekhez. Tehát, mivel nem tudunk nagy létszámú, sok vendéges családi összejövetelt tartani, a sütést és főzést is csak szerényen csinálom. (Kis késéssel majd – remélem – lesz családi ebéd is, de arra már én csak főzök, sütni nem én sütök, átadtam a stafétát, szerencsére van kinek.)

Most csak kétféle édes aprósüteményt sütöttem, de a karácsonyi hagyományokhoz hűen, egyik mákos, másik diós. Máskor is sütöttem már ilyeneket, szerintem finomak, ráadásul egy tésztából készül a kettő. A receptet egy „segítsüti” alkalmával írtam le: Aprósütemények – az én segítsütim .

14fetakeksz.jpgMivel mi a sósat is szeretjük, elkészítettem egy – szintén régebbi, jól bevált recept szerint – Feta sajtos keksz-et is. Mivel ez a tésztamennyiség éppen két tepsinyi, könnyű variálni, így az egyiket szezámmaggal, a másikat mákkal (nem darált; egész) szórtam meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr397008485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása