HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Nem a győzelem, a részvétel...

2011.08.30. 10:05 BeckZsu

Már a múlt héten lezárult a Goldenblog „verseny” gasztroblog kategóriájának szavazása, vetélkedése, eredményhirdetése. Többen is megírták véleményüket, én ezt nem teszem, csak éppen megemlékezem erről az eseményről.

Számomra a fontos, hogy valaki ajánlott a listába, utána pedig 23 ember szavazott rám, amivel a 164 jelölt közül az 55. helyre kerültem. Én ezt a magam számára elég szép eredménynek tartom, különösen úgy, hogy nem hirdettem, nem kampányoltam, nem szólítottam föl az ismerőseimet – és az ő ismerőseiket – arra, hogy szavazzanak rám. Tehettem volna ezt az általában közösségi portálként emlegetett oldalon, ahol – bármilyen furcsának találják némelyek – nem mindenki regisztrált, hiszen bárkinek szíve joga eldönteni, hogy van-e kedve ilyesmihez. Így például a párom sem szavazott, bár szeretett volna, nem tehette, nem tag ott.

A lényeg: nagyon köszönöm mindenkinek, aki rám, illetve a blogomra szavazott. Megtisztelőnek érzem, és szerencsére tudom, hogy a néhány száz olvasó, aki naponta látogat „engem”, nem azért nem szavazott, mert nem kedveli a jegyzeteimet. Továbbra is igyekszem az ő örömükre (is) lejegyezni az ötleteimet, gondolataimat.

És persze az összes bloggernek gratulálok, további jó főzést, írást kívánok!

2 komment

Címkék: mesélek

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr653189974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anazar · http://konyhatunder.blogspot.com/ 2011.08.30. 10:51:50

Igen, ezzel a kozossegi oldalos csavarral sokakat meglottek, en sem szavazhattam, kulon csak ezert nem akartam regisztralni.

piszt-ráng 2011.09.01. 19:08:40

Első harmad ehhez csak gratulálni lehet.Gratulálok
süti beállítások módosítása