HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Idegen (?) tollak

2011.02.10. 08:30 BeckZsu

Nem tudom megállni, hogy meg ne mutassam! Hogy mennyire idegen, arról lehet esetleg vitatkozni, hiszen a lányom egy-két művével dicsekszem (majd még lesz pár), tehát a családban marad, de természetesen külön háztartásban.

Ő olyanokat is alkot a konyhában, amit én nem szoktam, valószínűleg nem is tudok. Ahogy sokan mások is, a kelt tésztákat a lehető legjobb forrásból, Limarától tanulja. Ezért nem is szándékozom leírni a receptet, aki akarja, megnézi ott.

Nemrégiben hosszú utazásra szendvicsként elkészítette a „napocskákat”, szerintem nagyon jól sikerült, talán még nem annyira szép, mint az, ahonnan nézte, de első alkalomra nagyon is jó.

És kókuszos brióst is sütött, én arra is nagyon büszke vagyok – helyette is. Az ilyesmi az, ami valahogy nem az én világom, nekem vagy türelmem vagy kezem nincs hozzá, nem tudom. Most már ez nem is nagyon fog változni, beletörődtem. És örülök, hogy a lányom meg tudja csinálni, szereti is, sikerül is. Ez nekem elég. És hogy most volt alkalma, hogy nekünk is hozzon kóstolót, ez nagyszerű.

Szólj hozzá!

Címkék: mesélek

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr792649988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása