HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Halkonzerves lepényke

2009.10.07. 18:43 BeckZsu

Vagy halkonzerves fasírtféle, esetleg tócsniféle. Egy érdekes és – szerintem – szokatlan, de jó étel, ajánlom egy gyors vacsorára. Mi ugyan ebédre ettük, de „rendesen” étkező családnak inkább csak vacsora. Bizonyára sokan tudják, hogy a hal milyen egészséges, és ez a halkonzervre is érvényes. Mégis, legtöbben nagyon keveset esznek, de ismerek olyat is, aki a konzervet (szardíniát) megeszi, a halat más formában nem.

Egy doboz szardíniáról leöntöttem az olajat, villával összetörtem. Hozzákevertem egy pici, apróra vágott hagymát, két evőkanál tejfölt, sót, kb. három evőkanál lisztet. Aztán hirtelen ötletből még két pici krumplit is belereszeltem – finomra. Végül pedig aprított petrezselymet tettem hozzá. Egyéb fűszert most nem, nálam is kísérlet volt, ezért nem akartam elnyomni az alapízét, de egy kis kaprot is el tudok képzelni hozzá.

Serpenyőben, olajon sütöttem meg, kanállal beleszaggatva, ellapítva. És tejföllel ettük.

Ahol az ötletet olvastam (egy orosz nyelvű fórumon), azt írták, hogy bármilyen halkonzervből jó, akár paradicsomosból is, csak a füstölt (pl. sprotni) nem jó hozzá. Nekem ízlett, már elhatároztam, hogy legközelebb kipróbálom paradicsomosból is, akkor krumpli nélkül, ahogy az eredeti (többféle) receptben van.

Szólj hozzá!

Címkék: hal

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr441434654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása