HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kenős májas – feljavított kenőmájas

2009.01.09. 11:10 BeckZsu

Mint már tavaly ilyenkor is meséltem, most következik az idei pótszilveszter a barátainkkal, megyünk a Börzsönybe egy hosszú hétvégére. Reggelihez és vacsorához valókat is kell kigondolni. Általában mindenki csinál valami kencét, zsidótojást, sajtkrémet, hasonlót.

Most valahogy nem jutottam hozzá, hogy igazi májpástétomot készítsek, egyik vagy másik fajtát, ezért készen vásároltam, de azért ezzel nem elégedtem meg, egy kicsikét átalakítottam.

A 40 dkg „Békebeli füstös májas”-nak nevezett, eléggé puha kenőmájashoz hozzákevertem egy fej felkockázott fehér hagymát, két kemény tojást reszelve, annyi mustárt, hogy kellemesen pikáns legyen és bőven snidlinget és metélőfokhagymát (a fagyasztóból). Ha nem ennyire kenhető, akkor vajat is tettem volna bele. Nem nagy dolog, csak egy apró trükk, amitől már sokkal kellemesebb, érdekesebb íze van, kevésbé bolti.

Persze még mást is készítettem erre az alkalomra, arról majd jövő héten beszámolok. 

1 komment

Címkék: hidegkaja büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr54867085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása