HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Vacsora: ráksaláta

2008.12.27. 08:23 BeckZsu

Lehet, hogy jobb lenne úgy nevezni, hogy garnélarákocska salátaágyon. Először összekevertem egy jó kis vegyes salátát a következőkből: zöldhagyma, uborka, jégsaláta és egy zacskó vegyes salátalevél, amiben radicchio, frisée, endívia és romana volt. (A romanát nem ismertem, de kizárásos alapon megállapítottam, hogy melyik az.) Elkészítettem az öntetet majonézből, tejfölből, mustárból, és hogy szép rózsaszín legyen, beletettem pár kanál – saját készítésű – ketchupot, ami egyúttal a savanykásságát is csökkentette.

A fagyasztott, előfőzött garnélarákokat hideg vízben kiengedtettem, kevés pálmaolajon két jókora gerezd összenyomott fokhagymával átforgattam.

A salátát egy kevés mártással elkevertem, tetejére tettem a rákocskát, további öntettel meglocsoltam. Szép lett volna valamilyen kehelybe tálalni, de olyanom nincs, ezért egy jégsalátalevélbe halmoztam.

Tudom, hogy a karácsony nem a fogyókúra ideje, de nekünk ez bőségesen elég volt vacsorára, persze azért a süteményt (zserbó, bejgli) nem hagytuk ki utána. 

Szólj hozzá!

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr98843455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása