HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Almás-hagymás rizs

2008.11.18. 07:50 BeckZsu

Bizony néha vásárolok félkész ételt. Volt már egészen sikertelen választás is, de van olyan is, ami szerintem elfogadható a cél – nagyon gyors ebéd – érdekében. Ilyen például a panírozott halfilé. Ez többféle ízesítéssel létezik, a lényeg pedig, hogy nem túl vastag a panír rajta, ami az én ízlésem szerint a legtöbb ilyesminek a fő hibája. Most a citromos-borsos változatot próbáltuk ki.

Ehhez jól illett ez a rizs, amihez egy fej hagymát apróra vágva jó alaposan, halványbarnára megpirítottam, hozzátettem a szintén apróra vágott két almát, azzal is jól átpirítottam, majd belekevertem az előre megfőzött rizst (amit most a fagyasztóból vettem elő). Az arány úgy a legjobb, ha a hagyma és az alma együttes mennyisége kb. ugyanannyi, mint a főtt rizs. Ez a rizs családunk egyik kedvence.
 

Szólj hozzá!

Címkék: köret gyümölcsös

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr31774821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása