HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Mustáros malactarja

2008.11.01. 09:50 BeckZsu

Nem túl gyakran eszünk sertéshúst, de van olyan eset, amikor kifejezetten az tetszik meg a boltban. Most például a piacon, amikor igazából egyáltalán nem akartam húst venni, de megláttam a malachúsokat, közte ezt a kis darab (kb. 70 dkg volt) tarját. Egy csöppet sem volt zsíros, de volt rajta egy kevés bőr. Azt pedig néha szeretem, ha elég puhára és lehetőleg ropogósra sül.

Úgy döntöttem, nem egyben sütöm, hanem úgy egy centi vastag szeletekre vágva. Két teáskanál mustárt összekevertem ugyanannyi grillfűszerrel – olyan, ami darabos paprikakockákat, hagymát is tartalmaz – és még fokhagymával, majoránnával, kevés olajjal. Ebbe beleforgattam a hússzeleteket, egy órára a hűtőbe tettem.

Közben krumplit hámoztam, felvágtam, és serpenyőben, kevés olajon pirítottam meg.

A húst a mustáros páccal együtt először hirtelen, erős lángon sütöttem, aztán mérsékelve a lángot, icipici vizet hozzátéve megpuhítottam. A végén újra pirítás következett.

Szólj hozzá!

Címkék: sertéshús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr19743518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása