HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tárkonyos gombaleves

2008.09.30. 07:50 BeckZsu

Biztosan említettem már, hogy általában nem szoktam kétfélét főzni, tehát nálunk vagy leves van ebédre, vagy „második”. Így aztán a leves nem szokott éppen híg lenni.

Most észbe kaptam, hogy milyen régen volt már leves az étlapunkon, és igyekeztem gyorsan összehozni egyet, amolyan hétköznapi módra.

Az alapanyagok – természetesen, mivel hirtelen ötlet volt – a mélyhűtőből kerültek ki: két sárga- és egy fehérrépa zsülienre vágva, egy (25 dkg-os) doboz ledinsztelt gombaláb, egy kevés csirkecomb-törmelék, ami kicsontozásból került ki.

Ezt mind összefőztem, mivel minden már félig előfőzve, párolva volt, ez elég hamar ment, a són kívül még beletettem egy kiskanál tárkonyt, petrezselymet, kicsit kevesebb kakukkfüvet, persze mindent felaprítva. Egy teáskanál lisztből és nem egészen fél pohár tejfölből készült habarással kicsit besűrítettem, ezt még jól összeforraltam.

Azonos alapanyagokból, mint a szokásos raguleves, mégis egészen más ezekkel a fűszerekkel és a tejfölös habarással. Nem is kell olyan sok ahhoz, hogy változatos legyen. 

Szólj hozzá!

Címkék: leves gomba zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr56687772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása