HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkecomb, cukkini, krumpli

2008.06.09. 09:27 BeckZsu

Jól bevált összeállítás, most kész fűszerkeverékeket használtam hozzá, azokat is keverve. A csirke felsőcombokat csak szárazan beszórtam; csirke és grill fűszerrel, és még további fokhagymával. (A keverékekben van só, édes és csípős paprika, kurkuma, koriander, gyömbér, feketebors, római kömény, fahéj, szegfűszeg, szerecsendió, lepkeszeg. Az egyik fajta finomra őrölt, a másik kissé darabos, együtt kellemes.)

Kicsit pihenni hagytam, aztán bevonatos serpenyőben, erős lángon először a bőrös felét megpirítottam, aztán megfordítva, fedő alatt megpuhítottam.

Most nagyobbacska, de azért gyenge cukkinit vettem, kb. ugyanezt mondhatom a krumpliról is. Két darab cukkinit és 5 db krumplit is hasábokra vágtam. Tepsit kevés olajjal kikentem, beleszórtam a hasábokat, zöldfűszeres sóval beszórtam, átkevertem. Sütőben először „rendes” alsó/felső lángon sütöttem, míg majdnem megpuhult, aztán grill funkción megpirítottam. Ez így nem egészen egynemű, a cukkini kicsit túlpuhult, de az ízén ez nem rontott.

Amire a csirkecomb megpuhult, elég sok zsírt engedett, azért kivettem, tűzálló tálban, a sütőben szintén grillen megpirítottam, hogy a bőre szép (és finom) ropogós legyen.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke krumpli csirkecomb cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr9510732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása