HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkecomb és padlizsán

2008.04.24. 07:33 BeckZsu

Ez még vasárnap volt, kert, napsütés, nyarat idéző étel. Csak azért nem tűzön készült, mert kicsit fújt a szél, nem akartuk a szomszédokat összefüstölni, de jellegében mégis a grillezettre hasonlít.

Csirke felsőcombokat kicsontoztam, szeleteket formáltam belőle. Összekevertem két evőkanál mustárt sóval, borssal, pirospaprikával, majoránnával, fokhagymaporral és pár csepp olajjal (csak annyival, hogy a száraz anyagok hozzákeverése után újra olyan állagú legyen, mint a mustár). Ezzel bekentem a húsokat, hűtőbe tettem pihenni.

Két szép padlizsánt meghámoztam, hasábokra vágtam, besóztam.

A húsokat teflonos serpenyőben, további zsiradék nélkül sütöttem, egyszer-kétszer megfordítva. Amikor megpuhult, megpirult, kivettem, és a visszamaradt levében (a fűszerek ízéből is benne marad annyi, hogy további nem kell) sütöttem meg a közben átöblített, jól lecsöpögtetett padlizsánt.

A kép nem túl látványos, gyakorlatilag egyforma mindennek a színe, ráadásul árnyékot is vet rá a már javában virágozni kezdett klemátisz.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke padlizsán csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr40439753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása